Onkyo TX-8020B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-8020B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

anthonie100 02-01-2018

Fijn apparaat

Geschreven voor: Onkyo TX-8020B

De Onkyo TX-8020 is een mooie stereo receiver zonder franjes hij is gemakkelijk te bedienen met de afstandsbediening. Het geluid is goed je hoort duidelijk de verschillende instrumenten. Ik heb er een Google chromecast audio op aangesloten,zodat ik nu ook kan streamen met mijn smartphone ik heb de apps van Spotify en FM Nederland erop gezet. Ik kan luisteren via de WiFi naar alle reguliere radiostations en Spotify zonder dat dit ten koste gaat van mijn telefoongebruik. Kortom ik ben zeer tevreden met dit apparaat.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Goed geluid
  • Phone aansluiting

Dick 27-12-2017

Simpel & goed

Geschreven voor: Onkyo TX-8020B

Uitstekende stereo receiver met prima geluid. Ook voor ouderen geschikte vanwege de grote knoppen met de basisfuncties en een simpele afstandsbediening.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Geen netwerk mogelijkheden

lidkoping 24-03-2015
Geschreven voor: Onkyo TX-8020B

Ik heb deze Onkyo receiver nu een paar weken in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Ik moest een receiver hebben met een pre-out uitgang voor mijn subwoofer en deze heeft het evenals een optische aansluiting voor de TV en zelfs een MM Phono ingang. Je ziet meteen dat het een degelijke receiver die ook nog eens mooi uitgevoerd is en dat voor een zeer schappelijke prijs t.o.v. andere merken. Kortom het is een goede, fraai uitgevoerde 2 kanaals receiver die ik echt kan aanbevelen!

elsries 02-08-2014
Geschreven voor: Onkyo TX-8020B

Levering van deze stereo-zonderpoespas-receiver viel samen met de oplevering van een nieuwe vloer waardoor onze huiskamer volledig leeg was toen ik hem-ongeduldig-aansloot.
Even later zat ik met tranen in de ogen naar het afschuwelijke geluid te luisteren! Vrouwlief was bezig de gewassen gordijnen op te hangen en langzamerhand begon het klankbeeld te veranderen!
Gauw alle gordijnen en meubeltjes teruggeplaatst en ziedaar: een dijk van een receiver, zeer helder in het midden en hoog, het laag moest ik echt goed afstellen maar ook dat is goed verzorgd.
Voor dit geld een prima koop voor mensen die van pure stereo houden, daarnaast volop mogelijkheden zoals een subwoofer uitgang en 2 maal 2 speakers aansluiten. Eveneens voor de purist: een platenspeler ingang. En tenslotte: mooie eenvoudige vormgeving.

zweeffan 08-05-2015

Uit je verhaal begrijp ik dat deze receiver alleen goed klikt als je bepaalde gordijnen hebt en meubeltjes op een bepaalde plek? Klopt dat? Ik snap niet waarom ie opeens heel slecht zou klinken zonder gordijnen en meubeltjes. Klinkt in elk geval niet als een pré.